Zarządzenia Rektora

ZARZĄDZENIE nr 34/2022/2023 Rektora Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu z dnia 26 stycznia 2023 r. w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w semestrze letnim w roku akademickim 2022/2023 w Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu

ZARZĄDZENIE nr 34/2022/2023 Rektora Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu z dnia 26 stycznia 2023 r.  w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w semestrze letnim w roku akademickim 2022/2023 w Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu

Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 2) ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 485 t.j. z późn. zm.) oraz § 23 ust. 2 pkt 2) Statutu UAP zarządza się co następuje:

§ 1

  1. W semestrze letnim roku akademickiego 2022/2023, tj. od dnia 13 lutego 2023 r.: a) wykłady wspólne, zajęcia z języków obcych oraz zajęcia z wychowania fizycznego odbywają się w trybie zdalnym z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość (online), b) pozostałe zajęcia dydaktyczne odbywają się w trybie stacjonarnym.
  2. Z zajęć dydaktycznych wyłączone zostaną pomieszczenia znajdujące się w budynkach E, C i F UAP w przypadku wystąpienia niskich temperatur we wnętrzach, uniemożliwiających odpowiednie ogrzanie pomieszczeń, a tym samym realizację zajęć. 
  3. Uczelnia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00 z wyłączeniem studiów niestacjonarnych, z zastrzeżeniem, o którym mowa w ust. 4. 
  4. W okresie od 15 maja 2023 r. do dnia 19 maja 2023 r., tj. przed sesją praktyczną Uczelnia jest dostępna w godzinach od 8.00 do 23.00.

§ 2

1. Obligatoryjne jest prowadzenie listy obecności uczestników zajęć. 2. Dziekani wydziałów, kierownik Zakładu Języków Obcych oraz prowadzący zajęcia z wychowania fizycznego zostają zobowiązani do zbierania informacji od pracowników odnośnie sposobów zdalnego prowadzenia zajęć i sporządzenia sprawozdania dla Rektora odnośnie podjętych działań w tym zakresie. 3. Podpisane przez właściwego dziekana, kierownika Zakładu Języków Obcych oraz prowadzącego zajęcia z wychowania fizycznego sprawozdanie, o którym mowa w ust. 2 należy przesłać w formie elektronicznej na adres: office@uap.edu.pl 4. W sprawozdaniu, o którym mowa w ust. 2 należy uwzględnić następujące dane: a) pracownia/przedmiot, b) imię i nazwisko prowadzącego zajęcia/asystenta, c) dzień i godzina odbycia zajęć, d) liczba studentów zapisanych do pracowni/na wykład/zajęcia, e) liczba studentów uczestniczących w zajęciach, f) sposób prowadzenia zajęć, g) sposób weryfikacji uczestnictwa, h) temat zajęć. § 3 1. Zobowiązuje się wszystkich pracowników, studentów oraz słuchaczy UAP do ograniczenia zużycia energii elektrycznej w szczególności poprzez: a) używanie jedynie w zakresie niezbędnym urządzeń elektronicznych; b) zakaz używanie grzejników eklektycznych i innych urządzeń o wysokim poborze energii; c) niepozostawianie sprzętu elektronicznego, komputerów stacjonarnych, laptopów, drukarek w trybie czuwania; d) odłączanie od zasilania wszystkich odbiorników prądu, które nie muszą być stale zasilane; e) nie pozostawianie ładowarek w gniazdkach po zakończeniu zasilania; f) zastosowanie energooszczędnego oświetlenia; g) zwrócenia uwagi na wyłączanie światła w pomieszczeniach wspólnych (klatki schodowe, korytarze, toalety) gdy używanie jego nie jest konieczne. 2. Na węzłach zadanych parametrów instalacji centralnego ogrzewania, w szczególności po godzinach pracy oraz w dni wolne od zajęć i pracy, a także w ciągach komunikacyjnych, temperatura zostanie obniżona. 3. Ograniczona zostanie iluminacja budynków i oświetlenia terenu. 4. Ograniczona zostanie temperatura wody użytkowej. 5. Piece (odlewnicze, ceramiczne itp.) zainstalowane na Uczelni są olicznikowane i wyposażone w tzw. „zeszyty wypałów" i mogą być używane na potrzeby działań pracowni z dbałością o prowadzenie tych zeszytów. § 4 Z dniem 12 lutego 2023 r. uchyla się zarządzenie nr 22/2022/2023 z dnia 5 stycznia 2023 r. w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2022/2023 w Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu. § 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2023-01-26
Dokument wytworzony przez: Władze Uczelni
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Artur Adamczak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 maja 2023 11:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Kułakowska
Ilość wyświetleń: 552
17 maja 2023 12:09 (Magdalena Kułakowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 maja 2023 11:57 (Magdalena Kułakowska) - Dodanie załącznika [zarzadzenienr3420222023.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 maja 2023 11:56 (Magdalena Kułakowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)