• Zamówienia publiczne
  • Ogłoszenia o pracę
  • Rozwój kadry
03-12-2021

Zawiadomienie o publicznej obronie mgr. ADAMA GILLERTA

30-11-2021

mgr Elżbieta Wysakowska-Walters

26-11-2021

Usługa ochrony (całodobowy monitoring budynków wraz z interwencjami) dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu

24-11-2021

Specjalista ds. kadr i płac

23-11-2021

Najem powierzchni w celu prowadzenia działalności gastronomicznej w budynku UAP

22-11-2021

Przedłużenie rocznej subskrypcji Microsoft Office 365 APPS for faculty

18-11-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Agaty Nowak

17-11-2021

Przebudowa i remont niezabytkowego budynku kamienicy miejskiej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu” OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY – Roboty budowlane UAP/PN/10/2018

15-11-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Emilii Boguckiej

10-11-2021

mgr Adam Gillert

05-11-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Pawła Matyszewskiego

04-11-2021

Konkurs na stanowisko Asystenta/Asystentki na Wydziale Animacji i Intermediów

03-11-2021

mgr Aleksandra Andreeva

25-10-2021

mgr Emilia Bogucka

22-10-2021

Ogłoszenie o pracę – samodzielny referent

19-10-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Tytusa Szabelskiego

18-10-2021

Konkurs na stanowisko kierownika Pracowni Detalu w Architekturze na Wydziale Architektury i Wzornictwa.

18-10-2021

Konkurs na stanowisko kierownika Pracowni Architektury Zrównoważonej na Wydziale Architektury i Wzornictwa

18-10-2021

Konkurs na stanowisko kierownika I Pracowni Projektowania Produktu na Wydziale Architektury i Wzornictwa

18-10-2021

Konkurs na stanowisko kierownika Pracowni Interpretacji Produktu na Wydziale Architektury i Wzornictwa

12-10-2021

mgr Agata Nowak

07-10-2021

Dostawa licencji oprogramowania

27-09-2021

Konkurs na stanowisko kierownika Laboratorium Papieru na Wydziale Malarstwa i Rysunku UAP

27-09-2021

Badanie sprawozdania finansowego za rok 2021,2022 Uniwersytetu Artystycznego im. M. Abakanowicz w Poznaniu

27-09-2021

Sukcesywna dostawa art. przemysłowych i środków czystości UAP/ZO/8/2021

27-09-2021

Protokół z posiedzenia Komisji w sprawie rozstrzygnięcia konkursu na stanowisko asystenta na Wydziale Edukacji Artystycznej i Kuratorstwa UAP

23-09-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Adama Gołębiewskiego

13-09-2021

mgr Tytus Szabelski

08-09-2021

Protokół z posiedzenia Komisji w sprawie rozstrzygnięcia konkursu na stanowisko asystenta na Wydziale Grafiki i Komunikacji Wizualnej UAP

08-09-2021

Protokół z posiedzenia Komisji w sprawie rozstrzygnięcia konkursu na stanowisko adiunkta na Wydziale Grafiki i Komunikacji Wizualnej UAP

04-09-2021

Laborant na Wydziale Grafiki i Komunikacji Wizualnej

20-08-2021

Sukcesywna dostawa rękawiczek nitrylowych UAP/ZO/6/2021

17-08-2021

„Przebudowa i remont niezabytkowego budynku kamienicy miejskiej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu” OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY – Roboty budowlane

16-08-2021

Specjalista ds. księgowości

13-08-2021

Asystent na Wydziale Edukacji Artystycznej i Kuratorstwa

11-08-2021

mgr Adam Gołębiewski

06-08-2021

Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu UAP/ZO/4/2021

05-08-2021

Sukcesywna dostawa worków na odpady dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu

05-08-2021

Sukcesywna dostawa artykułów przemysłowych i środków czystości dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu UAP/ZO/3/2021

03-08-2021

mgr Radosław Włodarski

16-07-2021

Adiunkt w Katedrze Grafiki – Wydział Grafiki i Komunikacji Wizualnej

16-07-2021

Asystent w II Pracowni Druk Płaski – Wydział Grafiki i Komunikacji Wizualnej

15-07-2021

Wykładowca języka angielskiego

09-07-2021

dr Marek Firek

09-07-2021

dr Miłosz Margański

24-06-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Anny Łabędzkiej-Klepackiej

21-06-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Marty Gębskiej

18-06-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Anny Bąk

16-06-2021

mgr Anna Łabędzka-Klepacka

16-06-2021

mgr Marta Gębska

14-06-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Sebastiana Krzywaka

09-06-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Konstantinosa Kiritsisa

09-06-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Roberta Jarca

08-06-2021

Przedłużenie wsparcia technicznego i licencji dla jednego urządzenia FortiGate 201E

02-06-2021

Dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe

01-06-2021

Wybór Przedsiębiorcy współfinansującego realizację inwestycji B+R

31-05-2021

Wdrożenie, dzierżawa, serwis urządzeń wielofunkcyjnych z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi wsparcia serwisowego na system YSoft SafeQ

27-05-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Patrycji Piwosz

24-05-2021

mgr Patrycja Piwosz

20-05-2021

mgr Anna Bąk

11-05-2021

mgr Paweł Matyszewski

10-05-2021

mgr Sebastian Krzywak

05-05-2021

Plan zamówień publicznych 2021 r.

26-04-2021

mgr Robert Jarzec

08-04-2021

dr Adam Nowaczyk

31-03-2021

dr Dominika Sadowska

30-03-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Anny Marii Brandys

29-03-2021

dr Agnieszka Grodzińska

29-03-2021

dr Jaśmina Wójcik-Wróblewska

26-03-2021

dr Natalia Wegner 

25-03-2021

dr Adam Witkowski

24-03-2021

Najem samochodu na okres 24 miesięcy z limitem rocznym 30000 km

23-03-2021

dr Krzysztof Kwiatkowski

22-03-2021

dr Paweł Kaszczyński

03-03-2021

dr Marcin Jachym

03-03-2021

dr Adam Nowaczyk

22-02-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Kamili Kobierzyńskiej

16-02-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Bartłomieja Pawlaka

04-02-2021

dr Jarosław Klupś

03-02-2021

dr Karolina Breguła

03-02-2021

mgr Kamila Kobierzyńska

02-02-2021

mgr Anna Brandys

15-01-2021

Udzielenie czasowego dostępu do Aplikacji Akademus i jej Aktualizacji

11-01-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Daniela Płocicy

11-01-2021

mgr Daniel Płocica

08-01-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Marty Urbańskiej

08-01-2021

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Anny Jochymek

05-01-2021

mgr Bartłomiej Pawlak

04-01-2021

Dostawa kart graficznych UAP/WR/2/2020

31-12-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Witolda Orskiego

30-12-2020

Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa zespołu budynków przy ul. Szyperskiej 8 w Poznaniu

21-12-2020

mgr Witold Orski

11-12-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Joanny Gryzińskiej-Jasińskiej

10-12-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Veroniki Moshnikowej

10-12-2020

mgr Marta Urbańska

09-12-2020

Dostawa licencji oprogramowania

08-12-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Ewy Boguszewskiej

07-12-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Radosława Sirko

03-12-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Filipa Żuchowskiego

03-12-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr. Bartosza Mamaka

01-12-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Pauliny Pankiewicz

24-11-2020

Dostawa kart graficznych

20-11-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Justyny Miklasiewicz

20-11-2020

mgr Radosław Sirko

20-11-2020

Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu UAP/WR/1/2020

20-11-2020

Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu UAP_WR_1_2020

20-11-2020

Przedłużenie rocznej subskrypcji Microsoft Office 365 APPS for faculty

12-11-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Julii Lewandowskiej

04-11-2020

mgr Filip Żuchowski

04-11-2020

mgr Ewa Boguszewska

29-10-2020

Dostawa licencji oprogramowania

28-10-2020

mgr Bartosz Mamak

26-10-2020

Zakup i dostawa komputerów przenośnych poleasingowych do nauki zdalnej

20-10-2020

dr Maksymilian Skorwider

20-10-2020

Dostawa licencji oprogramowania

19-10-2020

dr Wojciech Dada

19-10-2020

dr Tomasz Walenta

19-10-2020

dr Władysław Radziwiłłowicz

16-10-2020

dr Andrzej Gosieniecki

08-10-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Ewy Bobrowskiej

06-10-2020

Dostawa licencji oprogramowania

05-10-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Natalii Czarcińskiej

29-09-2020

Świadczenie usług medycznych obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne) pracowników UNIWERSYTETU ARTYSTYCZNEGO W POZNANIU i kandydatów do pracy

22-09-2020

mgr JULIA LEWANDOWSKA

22-09-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr AGNIESZKI TOMALCZYK

22-09-2020

mgr AGNIESZKA TOMALCZYK

21-09-2020

Wykładowca języka niemieckiego

17-09-2020

Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

16-09-2020

Zawiadomienie o terminie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr MATEUSZA SIPIORY

15-09-2020

mgr NATALIA CZARCIŃSKA

11-09-2020

Asystent na Wydziale Architektury Wnętrz i Scenografii

08-09-2020

Sukcesywna dostawa rękawiczek nitrylowych dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

07-09-2020

PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ – art. 13a Pzp – MODYFIKACJA

04-09-2020

Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

04-09-2020

Asystent w Katedrze Mebla Wydziału Architektury i Wzornictwa

04-09-2020

mgr MATEUSZ SIPIORA

03-09-2020

Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

28-08-2020

DR HAB. WERONIKA WĘCŁAWSKA-LIPOWICZ PROF. UAP

28-08-2020

DR HAB. PIOTR TETLAK PROF. UAP

28-08-2020

mgr KONSTANTINOS KIRITSIS

25-08-2020

Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne) pracowników Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i kandydatów do pracy

24-08-2020

Sukcesywna dostawa artykułów przemysłowych i środków czystości dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

24-08-2020

Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne) pracowników Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i kandydatów do pracy

21-08-2020

mgr ANNA JOCHYMEK

21-08-2020

mgr VERONIKA MOSHNIKOVA

07-08-2020

Sukcesywna dostawa art. biurowych dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

07-08-2020

Sukcesywna dostawa worków na odpady dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

07-08-2020

Sukcesywna dostawa rękawiczek nitrylowych dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

07-08-2020

Sukcesywna dostawa artykułów przemysłowych i środków czystości dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

05-08-2020

Asystent na Wydziale Malarstwa i Rysunku (Pracownia Komiksu)

05-08-2020

Asystent na Wydziale Malarstwa i Rysunku (XIII Pracownia Rysunku)

04-08-2020

dr TOMASZ KALITKO

04-08-2020

dr JOANNA MARCINKOWSKA

29-07-2020

dr RAFAŁ GÓRCZYŃSKI

22-07-2020

dr PAWEŁ FLIEGER

03-07-2020

SPECJALISTA DS. EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH

30-06-2020

mgr JUSTYNA MIKLASIEWICZ

17-06-2020

Przedłużenie wsparcia technicznego i licencji dla jednego urządzenia FortiGate 201E

08-06-2020

mgr EWA BOBROWSKA

08-06-2020

mgr PAULINA PANKIEWICZ

20-05-2020

Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe Symantec Endpoint Protection o 1 rok dla 300 komputerów lub równoważne

24-04-2020

Asystent w I Pracowni Rzeźby i Otoczenia – Studyjnej

16-04-2020

Świadczenie usługi audytu wewnętrznego dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu UAP/ZO/6/2020

23-03-2020

dr ŁUKASZ OGÓREK

23-03-2020

PLAN POSTĘPOWAŃ UAP 2020 r.

17-03-2020

dr MICHAŁ JAKUBOWICZ

17-03-2020

mgr JOANNA GRYZIŃSKA-JASIŃSKA

17-03-2020

Kierownik I Pracowni Rzeźby i Otoczenia – Studyjnej

16-03-2020

dr KLAUDIA GRYGOROWICZ-KOSAKOWSKA

13-03-2020

mgr JUSTYNA GÓROWSKA

05-03-2020

Sukcesywna dostawa artykułów przemysłowych dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu UAP/ZO/5/2020

04-03-2020

Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

24-02-2020

Sukcesywna dostawa artykułów przemysłowych dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu UAP/ZO/4/2020

17-02-2020

mgr JAKUB CZYSZCZOŃ

17-02-2020

Asystent/Asystentka w Katedrze Intermediów UAP

11-02-2020

Laborant na Wydziale Grafiki i Komunikacji Wizualnej

07-02-2020

dr Mirosława Jarmołowicz

07-02-2020

dr Magdalena Gyurkovich

04-02-2020

Specjalista ds. Programów Badawczych i Programów Unijnych

04-02-2020

dr ANNA PERŁOWSKA-WEISER

03-02-2020

dr JUSTYNA MACHNICKA

31-01-2020

dr RAFAŁ KOTWIS

31-01-2020

dr IGOR MIKODA

31-01-2020

dr JAROSŁAW BOGUCKI

29-01-2020

Pracownik gospodarczy

27-01-2020

Specjalista ds. Programów Badawczych i Projektów Unijnych

22-01-2020

Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu UAP/ZO/2/2020

20-01-2020

LABORANT w Zakładzie Technik Realizacyjnych

13-01-2020

DR HAB. DARIUSZ KUŹMA

13-01-2020

dr hab. Maciej Kurak

09-01-2020

Dostawa modułu Business Intelligence do systemu Sage Symfonia ERP UAP/ZO/1/2020

23-12-2019

Asystent w Katedrze Architektury i Urbanistyki

20-12-2019

mgr MAREK KUCHARSKI

20-12-2019

mgr PIOTR AMBROZIAK

20-12-2019

mgr AGATA MATERNOWICZ

20-12-2019

Asystent w VI Pracowni Malarstwa

20-12-2019

Asystent w II Pracowni Rysunku

18-12-2019

Kierownik w Pracowni Sztuki w Perspektywie Międzykulturowej / Head of the Studio of Art in Cross-Cultural Perspective

11-12-2019

Usługa ochrony (całodobowy monitoring budynków wraz z interwencjami) dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu UAP/ZO/32/2019

10-12-2019

Asystent przy Katedrze Architektury Wnętrz UAP

10-12-2019

Asystent/ka Dziekana Wydziału Edukacji Artystycznej i Kuratorstwa

10-12-2019

Najem pomieszczeń bufetu w celu prowadzenia działalności gastronomicznej w Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu UAP/ZO/30/2019

03-12-2019

Dostawa komputerów przenośnych

28-11-2019

Dostawa licencji oprogramowania UAP/PN/20/2019

28-11-2019

Dostarczenie przedłużenia posiadanej przez Zamawiającego licencji subskrypcyjnej Microsoft Office 365 Pro Plus dla 100 Użytkowników na okres 1 roku

22-11-2019

Dostawa sprzętu fotograficznego UAP/ZO/29/2019

20-11-2019

Dostawa komputerów, akcesoriów oraz oprogramowania UAP/ZO/28/2019

03-11-2019

Kierownik w Pracowni Projektowania Przestrzeni Użytkowych

29-10-2019

Dostawa komputerów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania

28-10-2019

Dostawa i montaż urządzenia CNC 5 osi wraz z wyposażeniem

22-10-2019

Dostawa licencji oprogramowania

18-10-2019

Specjalista ds. administracji

18-10-2019

Protokół z posiedzenia Komisji – Asystent w Pracowni Rzeźby w Katedrze Rzeźby i Otoczenia

11-10-2019

Dostawa licencji oprogramowania

09-10-2019

Zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, magazynowej

09-10-2019

Dostawa oprogramowania dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

09-10-2019

Dostawa sprzętu i urządzeń w ramach wyposażenia pracowni / laboratorium

03-10-2019

Specjalista IT

01-10-2019

Zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż oraz obsługa eksploatacyjną windy osobowej

27-09-2019

Dostawa i montaż urządzenia CNC 5 osi wraz z wyposażeniem

18-09-2019

Konkurs na stanowisko -specjalista ds. przedwdrożeniowych – technolog

12-09-2019

Dostawa urządzeń do Pracowni Introligatorskiej

12-09-2019

Asystent w Pracowni Rzeźby w Katedrze Rzeźby i Otoczenia

12-09-2019

Kierownik Prototypowni

12-09-2019

Laborant w Pracowni Komiksu na Wydziale MiR

11-09-2019

Dostawa elektronicznego systemu planowania i kontroli budżetu, wydatków oraz realizacji zamówień

10-09-2019

Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2019 i 2020

30-08-2019

Dostawa komputerów stacjonarnych oraz akcesoriów komputerowych

30-08-2019

Dostawa komputerów przenośnych poleasingowych oraz oprogramowania

29-08-2019

Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

29-08-2019

Zakup i dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych dla potrzeb Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

28-08-2019

Pracownik sprzątający

24-08-2019

Asystent w Katedrze Designu (umowa na zastępstwo)

24-08-2019

Asystent w Katedrze Architektury i Urbanistyki

24-08-2019

Asystent w Katedrze Designu

24-08-2019

Laborant w Katedrze Mebla

24-08-2019

Asystent w Katedrze Mebla

24-08-2019

Asystent w Katedrze Bioniki i Krajobrazu – 2 etaty

23-08-2019

Dostawa urządzeń w ramach wyposażenia laboratorium murali i street artu oraz mapowania

23-08-2019

Przebudowa i remont niezabytkowego budynku kamienicy miejskiej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu – WYNIK POSTĘPOWANIA i OGŁOSZENIA

23-08-2019

Dostawa urządzeń multimedialnych, głośników oraz dysków zewnętrznych

23-08-2019

Dostawa komputerów przenośnych poleasingowych

22-08-2019

Laborant w Laboratorium Street Artu i Mapowania

12-08-2019

Konkurs na Asystenta w Katedrze Historii Sztuki i Filozofii WEAiK UAP

12-08-2019

Konkurs na Asystenta w Katedrze Interdyscyplinarnej WEAiK UAP

12-08-2019

Konkurs na Profesora UAP

12-08-2019

Dostawa komputerów przenośnych wraz z akcesoriami

08-08-2019

Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. „Przebudowa i remont niezabytkowego budynku kamienicy miejskiej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu”

08-08-2019

Specjalista ds. kadr i plac

01-08-2019

Asystent w VI Pracowni Fotografii UAP

31-07-2019

Pracownik techniczny – Prototypownia

31-07-2019

Pracownik techniczny – Prototypownia

30-07-2019

Dostawa projektorów multimedialnych

30-07-2019

Dostawa komputera przenośnego

16-07-2019

Protokół z posiedzenia Komisji – Asystent w VI Pracowni Fotografii UAP

16-07-2019

Protokół z posiedzenia Komisji – Asystent w II Pracowni Fotografii UAP

16-07-2019

Asystent w Katedrze Grafiki Wydziału Grafiki i Komunikacji Wizualnej

12-07-2019

Specjalista ds. technicznych – Drukarnia

26-06-2019

Zakup i dostawa komputerów poleasingowych dla potrzeb Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

26-06-2019

Dostawa komputerów przenośnych poleasingowych

17-06-2019

Dostawa projektorów multimedialnych

13-06-2019

Adiunkt w Pracowni Technik Malarskich i Rysunkowych

13-06-2019

Adiunkt w VII Pracowni Malarstwa

11-06-2019

Samodzielny Referent – Asystent Dziekana

11-06-2019

Rozbudowa serwerowni – wymiana UTM, modernizacja serwerów, wdrożenie i szkolenie

10-06-2019

Kierownik VI Pracowni Grafiki – Grafika Przestrzenna i Intermedialna

07-06-2019

Zakup i dostawa komputerów nowych oraz poleasingowych wraz z akcesoriami komputerowymi i oprogramowaniem dla potrzeb Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

30-05-2019

Rozbudowa serwerowni – wymiana UTM, modernizacja serwerów, wdrożenie i szkolenie

24-05-2019

PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 2019 R.

20-05-2019

Specjalista ds. administracyjnych

15-05-2019

Dostawa sprzętu fotograficznego

15-05-2019

Zakup i dostawa komputerów nowych oraz poleasingowych wraz z akcesoriami komputerowymi i oprogramowaniem dla potrzeb Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

09-05-2019

Koordynator ds. projektów zewnętrznych realizowanych we współpracy z MŚP

26-04-2019

Kierownik Działu Kadr i Płac

24-04-2019

Referent ds. administracyjnych

18-04-2019

Sukcesywna dostawa artykułów przemysłowych oraz chemicznych dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

15-04-2019

Specjalista ds. Biura Karier i Kontaktów z Biznesem

11-04-2019

Profesor uczelni w VIII Pracowni Malarstwa w II Katedrze Malarstwa

11-04-2019

Kierownik w X Pracowni Rysunku

11-04-2019

Kierownik w Interdyscyplinarnej Pracowni Dokumentacji i Ochrony Konserwatorskiej Sztuki Nowoczesnej

11-04-2019

Asystent w XVII Pracowni Rysunku

11-04-2019

Asystent w VIII Pracowni Rysunku

11-04-2019

Asystent w I Pracowni Rysunku

11-04-2019

Asystent w IV Pracowni Malarstwa

09-04-2019

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

09-04-2019

Świadczenie usługi audytu wewnętrznego dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

04-04-2019

Pracownik techniczny (WAiW / Prototypownia)

04-04-2019

Laborant w Laboratorium BioDesignu

27-03-2019

Asystent w II Pracowni Grafiki – Druk Płaski – Grafika Cyfrowa i Serigrafia Wydziału Grafiki i Komunikacji Wizualnej

26-03-2019

Przegląd instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynkach Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

19-03-2019

Przegląd instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynkach Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

18-03-2019

Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych

13-03-2019

Specjalista ds. kadr i płac

07-03-2019

Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

06-03-2019

Samodzielny referent ds. promocji i mediów

25-02-2019

Usługa serwisu zintegrowanego systemu informatycznego Symfonia ERP produkcji Sage sp. z o. o.

25-02-2019

Laborant w Zakładzie Technik Realizacyjnych na Wydziale Rzeźby

14-02-2019

Stanowisko wykładowcy w Laboratorium Technik Komputerowych w Projektowaniu na Wydziale Architektury i Wzornictwa

11-02-2019

Specjalista ds. administracyjnych

11-02-2019

Starszy specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

11-02-2019

Profesor UAP w Katedrze Architektury Wnętrz Wydziału Architektury Wnętrz i Scenografii

11-02-2019

Adiunkt w Zakładzie Technik Przekazu Projektowego (2)

11-02-2019

Adiunkt w Zakładzie Technik Przekazu Projektowego

08-02-2019

Sukcesywna dostawa artykułów przemysłowych dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

05-02-2019

Kierownik Pracowni Filmu Eksperymentalnego II

16-01-2019

Usługa serwisu zintegrowanego systemu informatycznego Symfonia ERP produkcji Sage sp. z o. o.

07-01-2019

Profesor nadzwyczajny w Katedrze Projektowania Mebla Wydziału Architektury i Wzornictwa

07-01-2019

Profesor nadzwyczajny w Katedrze Bioniki i Krajobrazu Wydziału Architektury i Wzornictwa

07-01-2019

Profesor nadzwyczajny w Katedrze Designu Wydziału Architektury i Wzornictwa

04-01-2019

Usługa serwisu zintegrowanego systemu informatycznego Symfonia ERP produkcji Sage sp. z o. o.

16-12-2018

Profesor uczelni w Katedrze Interdyscyplinarnej

16-12-2018

Profesor uczelni w Katedrze Kuratorstwa i Teorii Sztuki

14-12-2018

Specjalista ds. technicznych

12-12-2018

Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego

12-12-2018

Usługa wykonywania konserwacji urządzeń dźwigowych dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

11-12-2018

Asystent w I Pracowni Grafiki – Wypukłodruk Wydziału Grafiki I Komunikacji Wizualnej

11-12-2018

Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych

11-12-2018

Subskrypcja roczna pakietu Office 365 ProPlus

11-12-2018

Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

05-12-2018

Dostawa komputera przenośnego poleasingowego

03-12-2018

Usługa ochrony (całodobowy monitoring budynków wraz z interwencjami) dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

03-12-2018

KONKURS NA FUNKCJĘ KIEROWNIKA PRACOWNI W VIII PRACOWNI MALARSTWA

03-12-2018

Przebudowa i remont niezabytkowego budynku kamienicy miejskiej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

29-11-2018

Dostawa serwera i dysków twardych

29-11-2018

Dostawa akcesoriów komputerowych

21-11-2018

Samodzielny referent – asystent Dziekana

21-11-2018

Adiunkt w III Pracowni Grafiki – Wklęsłodruk Wydziału Grafiki i Komunikacji Wizualnej

21-11-2018

Adiunkt w Pracowni Ilustracji Wydawniczej Wydziału Grafiki i Komunikacji Wizualnej.

19-11-2018

Specjalista ds. płac

19-11-2018

Zakup 15 licencji pakietów programów graficznych Adobe Creative Cloud

19-11-2018

Zakup 15 licencji pakietów programów graficznych Adobe Creative Cloud

14-11-2018

DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH

25-10-2018

Specjalista ds. płac

18-10-2018

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

18-10-2018

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO POLEASINGOWEGO

15-10-2018

Konkurs na stanowisko Adiunkta w Pracowni Kształtowania i Transformacji Przestrzeni w Katedrze Intermediów

11-10-2018

Radca Prawny

11-10-2018

Specjalista ds. Programów Badawczych i Projektów Unijnych

08-10-2018

Opracowania dokumentacji aplikacyjnej, w tym „Studium Wykonalności” wraz z załącznikami niespecjalistycznymi i wnioskiem o dofinansowanie projektu „Digitalizacja i udostępnienie zbiorów Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa Działanie 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa”, Poddziałania 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury” konkurs III kultura

02-10-2018

Pracownik gospodarczy- pomoc kuchenna w Pałacu w Skokach

01-10-2018

Kwestor – oferta pracy

01-10-2018

Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych

28-09-2018

Pracownik gospodarczy – oferta pracy

27-09-2018

Oferta pracy – Elektryk

27-09-2018

Dostawa samochodu osobowo-towarowego z pakietem serwisowym

23-09-2018

KIEROWNIK W PRACOWNI PROJEKTOWANIA MEBLA I W KATEDRZE MEBLA

21-09-2018

Dostawa serwera i dysków twardych

20-09-2018

Przedłużenie rocznej subskrypcji pakietów Adobe CC

19-09-2018

System rejestracji obrazu

19-09-2018

Konkurs na stanowisko adiunkta w Pracowni Projektowania Ubioru

19-09-2018

Konkurs na stanowisko adiunkta w Pracowni Kształtowania Wnętrz Wystawienniczych

19-09-2018

Konkurs na stanowisko prof. zwyczajnego w Pracowni Scenografii I

19-09-2018

Dostawa szaf metalowych wraz z montażem

13-09-2018

Oferta pracy Stolarz-Modelarz

13-09-2018

Laborant w Pracowni Wypukłodruku

06-09-2018

Przebudowa i remont niezabytkowego budynku kamienicy miejskiej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

06-09-2018

Dostawa samochodu osobowo-towarowego z pakietem serwisowym i ubezpieczeniowym

04-09-2018

Stanowisko inżynieryjne techniczne w studium filmowym UAP

04-09-2018

Starszy specjalista ds. administracji w Biurze Rektora UAP

24-08-2018

Samodzielne stanowisko ds. inwentaryzacji i likwidacji składników majątku

22-08-2018

Dostawa sprzętu, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania

22-08-2018

Dostawa samochodu osobowo-towarowego z pakietem serwisowym i ubezpieczeniowym

17-08-2018

Zakup 270 godzin serwisu powdrożeniowego

09-08-2018

Oferta Pracy – Kancelaria Kanclerza

07-08-2018

Specjalista ds. Programów Badawczych i Projektów Unijnych

30-07-2018

Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. „Przebudowa i remont niezabytkowego budynku kamienicy miejskiej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu”

26-07-2018

Zakup 270 godzin serwisu powdrożeniowego

24-07-2018

Zakup 270 godzin serwisu powdrożeniowego – unieważnienie postępowania

19-07-2018

Przebudowa i remont niezabytkowego budynku kamienicy miejskiej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

17-07-2018

Informacja o wyborze oferty dotyczącej przetargu na zakup 270 godzin serwisu powdrożeniowego

27-06-2018

Specjalista ds. ewidencji środków trwałych